【零P圖】真•正解決 眼圈浮腫眼袋

如果要我揀一個最想解決的皮膚問題,一定係我的眼周!長年累月的夜訓,帶Con等壞習慣,令到我的眼底的眼圈、眼袋、浮腫整極都唔走。情況係慘到用到最誇張的美顏相機Filter,我個雙層眼袋都係蓋唔到。

早排我就去左尖沙咀做左個專門針對眼周問題的Treatment,效果超級明顯,如果大家同我一樣想改善對眼仔就一定唔可以錯過啦!【零P圖】由於比大家更清楚睇到效果,所有圖都無P到架 (笑)

呢個Treatment其實由兩個人氣的眼Treatment Combine而成,幫大家從基本的改善循環,到用超聲波能量將眼袋快速撫平。

STEP 1 水晶眼

美容師幫我潔膚後,再用水晶刮板沿住眼輪匝肌輕刮,之後再按壓迎香穴、晴明穴、攢竹穴、太陽穴、瞳子髎等穴位,舒緩眼壓及疲勞。之後再通埋頭及頸淋巴,減少水腫及浮腫情況。

我眼底的淋巴都塞得幾嚴重,美容師都好細心幫我暢通佢⋯ 佢用的力度剛剛好,只會有微微的痠感。通左之後眼底的浮腫減即時淡左,而且對眼都覺得無咁重。

STEP 2 去眼袋神器

到了第二步,美容師會利用超聲波能量打入皮膚底層,即時收緊眼袋及鬆弛的眼周,並同時促進膠原增生。除了會將能量打係眼睛周外,仲會包埋額頭位置,令提升的效果倍效。

完成呢兩個Step後,美容師再幫我敷個眼的Mask,因為打完能量落皮膚底,要做多少少補水的保養哦

Treatment後7日比起我做Treatment前⋯⋯(兩張都係無化底妝及遮瑕)眼袋明細左,又無咁浮腫。黑眼圈又因爲循環好左,所以都淡左。都係個句,我真係無P圖!

療程宜家做緊試做價,有興趣的大家可以到美容院的Facebook「Pure Skin HK」去睇睇

商戶資料

Pure Skin

尖沙咀店:金馬倫道10號宏威中心17樓全層

長沙灣店:保安道26號喜雅5號地舖

=====================================

產品由PureSkin提供,但以上分享全屬個人感受。

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com